Neprojdou (1988 -1990)

Update fotografií a obeslání dalších kamarádů

05.03.2012 09:45

Dnes jsem dal na web nové fotky, které jsem našel na půdě :-), dále jsem obeslal jsem Vlastu Veverku, Pohronská Polhora, Bány 6, okr. Brezno, Karla Daňka,E. Beneše 1040  Neratovice, Jardu Pallu, Jelínkova č.p. 1893(4), Sokolov - u Jardy mi velmi pomohla jeho sousedka - starší paní. Na původní adrese Jarda již nebydlí, měl by se zdržovat zde...tak uvidíme doufám že i na staré adresy to dojde. Věřím v šikovné paní doručovatelky, které mají zcela jistě vynikající místní znalost :-). Dále jsem obeslal Jirku Dabergera, Štítná nad Vláří 310, na poštovním úřadě mi ho úřednice popsala pomalu jako nástupce Alaina Delona, takže jsem věděl že je to ten protřelý všerubský otéčkář :-). Ještě že máme ten internet a sdílné doručovatelky.

Vyhledávání

Kontakt

Bc. Karel Huml Šafaříkova 598, Beroun 2 +420 608218228